HOVEDSPONSOR OG 1. PRÆMIESPONSOR FOR MLF’s ØRREDDAGE 2017

2. – 8. PRÆMIESPONSORER :

HOVEDSPONSOR:

feb 022019

Torsdag den 21. februar 2019 kl. 19.00 afholdes der generalforsamling i Morsø Lystfiskerforening i klublokalet på Frøslev gamle skole, Elsøvej 240, 7900 Nykøbing (første dør til højre umiddelbart efter hovedindgangen. Herefter er det op ad trappen og døren ind til venstre.)

Dagsorden i henhold til vedtægterne:
  1. Valg af dirigent.
  2. Formandens beretning.
  3. Kassererens beretning.
  4. Valg af bestyrelsesmedlemmer
  • Dirch Damsgaard
  • Vagn Riis
  • Nyvalg
5. Valg af suppleanter.
  • Nyvalg
6. Valg af revisor.
  • Thyge Larsen
  • Aksel Nielsen
7. Indkomne forslag.
Indkomne forslag til behandling skal jf. vedtægterne være bestyrelsen i hænde senest 5 dage før generalforsamlingen.
8. Eventuelt.
Indkomne forslag til behandling under pkt. 7, skal jf. vedtægterne være bestyrelsen i hænde senest 5 dage før generalforsamlingen.

Under eventuelt uddeles præmier mv. for størst fangede fisk i arterne ørred – gedde – torsk. Fiskene skal være fanget på foreningsture, ved foreningens fiskevand eller kysten ved Limfjorden. Tilmelding af fisk, der ikke ”optræder” på foreningens hjemmeside, skal foretages senest 5 dage før til Niels Larsen på tlf. 24 93 82 10 eller mlf@morslf.dk .

På vegne af bestyrelsen: Niels Larsen